Trénovať chodím kade tade. Veď sa aj preto presúvame hore dole. Najčastejšie vlakom a autobusom. Tam ma to moc nebaví, ale už som si zvykol a väčšinou to prespím.
No ale najviac chodíme do Bernolákova k Lacovi Baloghovi a do Bieleho Kostola k Martinovi Adámkovi. Keby ich nebolo, tak neviem ako by som dopadol. A tak IM z celého psieho srdiečka ĎAKUJEM

21.6.2009 Výcvikový deň voda - Budmerice

Tak náš tréning na vodu bol veľmi príjemný.Najprv sme sa chvíľu nudili v chate, kým naši majitelia raňajkovali. Tréning začal ochotou v hlbokej vode. Tam som šiel ako prvý, no nebola to žiadna sláva. Aspoň tak som to počul. Stopa živej kačice, to bola paráda. Najprv som síce musel skontrolovať jeden podozrivý kameň vo vode, ale potom to už išlo fajn a kačička bola moja. Nasledovala dohľadávka kačice v rákosí. Tam som si dal troška na čas, ale nakoniec som ju našiel a priniesol. No ale na druhý krát už to bolo bez chyby. Naháňanie v rákosí. Fuj. Ten rákos sa mi nepáčil. Ale keď mi doň hodili loptičku, hneď som bol dnu.