Trénovať chodím kade tade. Veď sa aj preto presúvame hore dole. Najčastejšie vlakom a autobusom. Tam ma to moc nebaví, ale už som si zvykol a väčšinou to prespím.
No ale najviac chodíme do Bernolákova k Lacovi Baloghovi a do Bieleho Kostola k Martinovi Adámkovi. Keby ich nebolo, tak neviem ako by som dopadol. A tak IM z celého psieho srdiečka ĎAKUJEM

Sme v Žiline

V marci sme sa presťahovali do Žiliny a tak sa mi vážne obmedzili podmienky na tréning. Zatiaľ len posilujem s 5kg činkou a chodím behať do poľa, ale nič som tam ešte nenašiel. Akurát tak srnky si popreháňam, čo som pochopil že nesmiem, preto už začínam tomu pokušeniu odolávať. Raz za čas mi vyletí z húštiny bažantík, ktorého ako som pochopil mám z húštiny len vyhnať, ale nenaháňať. To sa však ľahšie povie, ako plní. Teraz však nastal tvrdý tréning na poli, Dadka mi po marcovom triale nenechá ani vydýchnuť, vraví že som bežal otrasne a tak musíme cvičiť.